Commerciële management assistent
Functieomschrijving
Voor ons kantoor in Hoevelaken zijn we op zoek naar een enthousiaste en flexibele commerciële management assistent voor 24-32 uur per week.
Werken bij Tendenz outdoors is deel uitmaken van een sterk groeiend mkb bedrijf waarin mooie luxe tuinproducten en grote rol spelen. Zo verkopen wij via diverse websites luxe schaduwoplossingen aan particulieren maar ook aan instellingen en kinderdagverblijven.
Onze betrokken adviseurs zetten zich dagelijks in om de klant van A-Z te ontzorgen maar hebben een goede voorselectie nodig van de vele leads en aanvragen die ons dagelijks bereiken op het gebied van maatwerk producten. Je zorgt er dan ook voor dat de agenda’s van de account managers met klantafspraken zijn gevuld waarbij je je commerciële vaardigheden optimaal benut.
Daarnaast hou je je bezig met de veelzijdige taken van een office manager en PA zoals correspondentie en facturatie. Voor klanten en adviseurs beantwoord je uiteenlopende verzoeken. Kortom je bent een belangrijke schakel binnen het sales proces voor zowel de klant als de adviseurs. Kenmerkend voor een kleine organisatie is dat je flexibel moet zijn en dat we samen de schouders eronder zetten. Dat betekent dat je soms ook werkzaamheden oppakt die buiten jouw takenpakket vallen, maar altijd met een commerciële inslag.
Wat ga je doen?
- Het ondersteunen en adequaat en zelfstandig invullen van de agenda’s met voornamelijk klantafspraken voor het account Management.
- Versturen van aanbiedingen en offertes naar klanten die zelf informatie hebben opgevraagd (warme leads)
- Ondersteunen van de manager waaronder agendabeheer en PA taken
- Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de correspondentie
- Beantwoorden inkomend telefoonverkeer.
- Accuraat houden van het klantbeheerssysteem (teamleader) met aanvragen, aanbiedingen, klantcontact etc.
- Bestellingen, post, contact met derde partijen zoals montagebedrijf en ander third party contractors.
Over jou
Jij hebt minimaal een een afgeronde MBO+ opleiding en enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een commerciële instelling en laat geen kans onbenut. Jij bent een professionele en proactieve dienstverlener en een echte aanpakker! Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent accuraat. Je hebt ruimschoots ervaring met Google en MS Office programma’s en bij voorkeur ervaring met Teamleader en Snelstart boekhoudsoftware. Daarnaast pas je je makkelijk aan (extra werken of ruilen werkdag) en heb je een collegiale instelling.
Waarom Tendenz
Onze unieke maatwerkproducten zorgen voor oplossingen die mensen blij maken. Het betekent werken bij een sterk online gericht bedrijf met groeiambitie. De ruimte bestaat om je te ontwikkelen tot social media expert en/of content creator waarbij je contact hebt met influencers en contentproductie bedrijven video/fotografie.
We bieden specifiek de ruimte voor een gezonde werk privé balans door werktijden onder schooltijden te bieden (09.00- 13.30) en begrijpen dat je ook andere rollen vervult in je sociale domein. Zo ben je misschien moeder van schoolgaande kinderen en vind je het fijn dat we meer sturen op output dan op formele werktijden.
Dit bieden we jou
- Professionele en inspirerende collega’s
- Aandacht voor je ontwikkeling en de mogelijkheid tot het volgen van trainingen
- Een bruto maandsalaris van 2500-3500 afhankelijk van werkervaring
- 25 vakantiedagen (obv een 40 urige werkweek) en 8,5% vakantietoeslag
Wordt onze commercieel managementondersteuner! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wim van der Kooi 06 14603882
Contractduur 6 maanden
Parttime uren: 24-32 per week
Deadline sollicitaties: 15-7-2021
Verwachte startdatum: 1-8-2021
Soort dienstverband: Parttime, Bepaalde tijd
Salaris: €2.500,00 – €3.500,00 per maand