Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

U hoeft geen formulier in te vullen maar kunt een pakket met inhoud sturen naar

Tendenz Afdeling retouren

Oosterinslag 8

3871 AL Hoevelaken

Stuur altijd een kopie pakbon of factuur mee en vermeldt daarop ook of er missende onderdelen zijn die niet worden geretourneerd. Vermeldt ook uw IBAN REKENING nummer zodat we de terugbetaling sneller kunnen laten plaatsvinden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.” Zie hiervoor ook onze Algemene voorwaarden. We behouden ons het recht voor om een korting toe te passen als een product zich niet “in wederverkoopbare” staat bevindt. Wat dat is? Denk aan hoe wilt u een pakket ontvangen? Uit de doos? Met een gescheurd karton er bij? In een vuilniszak opgestuurd?  Vies met modder er aan? Op dat moment is een doek alleen nog maar te verkopen in onze najaars outlet sale tegen aanzienlijke korting.

Voor maatwerk geldt deze retour regeling niet. Maatwerk dient vooraf te worden voldaan en kan niet worden geretourneerd.

Voor het retourneren van lange rolgordijnen en houtpakketten pergolasets gelden speciale tarieven. Hierover worden specifieke afspraken gemaakt en naar de oorzaak van het probleem gekeken.

Bij pergolasets wordt altijd 75,- euro bijdrage in de verzend-, en handlingsfee gevraagd. Tenzij het gaat om defecten, verkeerde levering etc

TendenzOutdoors / Oosterinslag 8 / 3871 AL / Hoevelaken

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zonnedoeken.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.